Meestgestelde vragen - Partners

Toegang tot het Partner Portaal

Je kunt dit aanvragen bij jouw Accountmanager. Geef voornaam, tussenvoegsel, achternaam, mobiel telefoonnummer en e-mailadres door. Dan maken wij daarna een extra account voor je aan.

Onder het tabje ‘Planning’ vind je alle open diensten die zijn doorgezet. Trekt de klant de dienst terug of wordt de dienst op een andere manier ingevuld? Dan verdwijnt de dienst automatisch uit de lijst.  Door middel van de filters kan je selecteren op een specifieke datum, klant, locatie, afdeling of functie. 

Inplannen

Klik bij de openstaande dienst op het potloodje aan de rechterkant. Je komt dan in het scherm om iemand in te plannen. Ga naar ‘Kandidaat toevoegen’ en zoek op de naam van de medewerker die je wilt inplannen. Plan vervolgens de medewerker in door op de drie puntjes te klikken.  

Je kunt alleen maar medewerkers inplannen die voldoen aan de certificaateisen voor deze dienst. Dit betekent dat minimaal die certificaten in hun profiel geupload moeten zijn, of certificaten die hoger zijn. Bij het toevoegen van de kandidaten op een shift zie je aan het certificaatsymbooltje achter het telefoonnummer of iemand geschikt is om die dienst te werken. 

Zodra je in het planningsoverzicht een medewerker hebt ingepland, verplaatst de dienst naar het tabje Plaatsingen. Daar zie je alle ingevulde diensten staan. 

Onder ‘kandidaten’ zie je alle toegevoegde medewerkers en heb je de mogelijkheid iemand toe te voegen. Je hebt hiervoor alleen naam, telefoonnummer, e-mailadres en werkvorm (zelfstandige of uitzendkracht) nodig. Afhankelijk van de diensten waarop je iemand wilt inplannen is het ook vereist om de benodigde certificaten te uploaden. Je kunt hiervoor ook de (door de Accountmanager) aangeleverde documentatieverklaring gebruiken.  

Wijzigen en Annueleren

Ga bij het tabje ‘Plaatsingen’ naar de dienst en medewerker die je wilt annuleren. Klik aan de rechterkant op de drie bolletjes om de medewerker op de dienst te annuleren. Wil je in één keer de invulling van meerdere diensten annuleren? Selecteer de diensten dan vooraan. Zodra je een medewerker van de dienst hebt gehaald, staat de dienst weer open in het tabje ‘Planning’.   

Als een klant de dienst wijzigt of annuleert waar één van de partnermedewerkers op ingepland staat, dan ontvang je hierover een mail. Je ontvangt ook een bericht in je inbox in het Partner Portaal. 

Check-outs

Bij check-outs zie je alle gewerkte diensten. Namens jouw medewerkers vul je hier de daadwerkelijk gewerkte uren en eventuele reiskosten in. Dit doe je door op de puntjes achter de dienst te klikken. De klant keurt vervolgens goed of dient een tegenvoorstel in. Eventuele tegenvoorstellen vind je onder het kopje ‘Tegenvoorstellen’ bovenin. Zodra de check-outs zijn doorlopen, vind je ze terug onder het kopje ‘Checked-out’. 

Meestgestelde vragen