Meest gestelde vragen - Opdrachtgevers

Samenwerken met flexwerkers en zzp'ers

Voor elke shift dient er een opdracht overeenkomst opgesteld te worden. In deze overeenkomst staat een annuleringstermijn van 48 uur. Wanneer een flexwerker binnen deze 48 uur de dienst afzegt kunnen hier consequenties aan verbonden zijn.

Bij onenigheid met de opdrachtnemer, raden we aan om eerst samen het geschil op te lossen. Probeer je standpunt te bespreken en tot een overeenkomst te komen. Als dit niet lukt, staan we klaar om te helpen. Neem gerust contact met ons op voor verdere ondersteuning.

Gebruik van het platform

In 4 stappen een shift aanpassen

  1. Ga naar jouw planning in het opdrachtgevers portaal.
  2. Klik op de betreffende shift. 
  3. Klik rechtsboven op de 3 puntjes en kies wijzigen.
  4. Wijzig je shift. Is jouw shift reeds geclaimd? Vergeet niet de zorg professional(s) op de hoogte te stellen. 

Dienst verwijderen in 4 stappen

  1. Ga naar jouw planning in het opdrachtgevers portaal.
  2. Klik op de betreffende shift. 
  3. Klik rechtsboven op de 3 puntjes en kies verwijderen.
  4. Is jouw shift reed geclaimd? Vergeet niet de zorg professional(s) op de hoogte te stellen. 

Diensten toevoegen? Eenvoudig! Ga naar het opdrachtgeversportaal en klik op de planningstool. Hier vind je een plusicoon rechtsonder. Klik erop en vul de shiftgegevens in, zoals datum, tijd, locatie, functie en uurtarief. Voeg details toe zoals het aantal benodigde zorg professional(s) en no-showboetes. Klik op het vinkje rechtsonder om de shift te plaatsen. Nu is het wachten op aanmeldingen!

Zeker! In 6 korte stappen vertellen we je hoe

  1. Ga naar jouw planning in het opdrachtgevers portaal.
  2. Klik op het + symbool om een dienst toe te voegen.
  3. Voeg de dienst die je wilt toevoegen toe als losse dienst. 
  4. Klik op je dienst en kies rechtsboven voor de […]
  5. Kies voor “Meerdere shifts toevoegen”. 
  6. Selecteer de dagen waarop je jouw shift in bulk wilt toevoegen.

Problemen bij het inloggen

Jammer om te horen dat je problemen hebt bij het inloggen. Je kan altijd contact opnemen met jouw Accountmanager. Voordat je dit doet, is het wel handig om te kijken of de oplossing voor jouw probleem hieronder staat aangegeven.

Gebruik de Google Authenticator-app voor een uniek tijdelijk wachtwoord, exclusief zichtbaar in deze app. Download Google Authenticator in de App Store of Google Play Store. Scan de QR-code die je per e-mail hebt ontvangen om het tijdelijke wachtwoord te zien.

Heb je een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan altijd jouw spam. Soms komen dit soort berichten helaas daar terecht.

Neem dan contact op met ons via onderstaande button of met jouw Accountmanager Wij staan voor je klaar! Contact

Flexpool

Een flexpool is een groep professionals die hebben bewezen goed te presteren in jouw vakgebied. Zodra een freelancer één keer heeft gewerkt en goed heeft gefunctioneerd, kan hij worden toegevoegd aan jouw flexpool.

Voordelen van een flexpool zijn onder andere:

  • Snellere invulling van shifts
  • Geen noodzaak meer voor freelancers om acceptatie te vragen; ze kunnen direct diensten claimen.
  • Hoger dekkingspercentage, dankzij een vaste groep freelancers die regelmatig werkt. Hierdoor reageren ze sneller op beschikbare diensten.

Hoe breng je veranderingen aan binnen jouw eigen flexpool?

Wanneer je wijzingen binnen jouw flexpool wilt aanbrengen kan je contact opnemen met Aelio. Wij zorgen ervoor dat alle veranderingen binnen de flexpool worden doorgevoerd. Dit kan via de button onder aan de pagina of door contact op te nemen met jouw Accountmanager.

Als je wilt dat een zorg professional vaker voor jou werkt, kun je hem toevoegen aan je eigen flexpool. Zo kunnen ze jouw diensten direct claimen. Geef de betreffende zorg professional door aan je accountmanager, die ervoor zal zorgen dat ze aan de flexpool worden toegevoegd.

Betaling en kosten

De facturatie naar opdrachtgevers wordt gesynchroniseerd met de betalingen aan de flexwerkers. Voordat we een factuur naar de opdrachtgever sturen, moeten de uren worden goedgekeurd. Dit gebeurt via de wekelijkse goedkeuring in het opdrachtgeversportaal.

Over Aelio

Alles wat je moet weten om aan de slag te gaan op ons platform.

Op ons platform kun je eenvoudig een dienst plaatsen wanneer je maar wilt. Als opdrachtgever heb jij de controle. Nadat je de dienst hebt geplaatst, kunnen flexwerkers zich aanmelden. Zij zijn door Aelio geverifieerd op hun bevoegdheid en bekwaamheid.

Zodra de dienst is voltooid, voert de flexwerker zijn gewerkte uren in via de app. Deze kunnen met één druk op de knop worden goedgekeurd. Zo is alles transparant geregeld. Wij verzorgen alle facturatie met de flexwerker, dus jij hoeft je daar geen zorgen over te maken.

Ben je tevreden met een zorg professional? Geef hem een goede beoordeling of voeg hem zelfs toe aan je vaste flexpool. Zo kun je hem nog sneller bereiken wanneer je extra hulp nodig hebt!

Wij staan voor je klaar! Contact

Meest gestelde vragen