Meest gestelde vragen - MIJN ACCOUNT

Werken via Aelio

  1. Leeftijd: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn.
  2. Identiteit en BSN: Zorg voor een geldig identiteitsbewijs en een Nederlands BSN. Je identiteitsbewijs wordt gescand in de app en na de onboarding verwijderd. Als je geen BSN hebt, kun je deze aanvragen bij de gemeente.
  3. Inschrijving KvK: Ben je zzp’er? Dan is een inschrijving bij de Kamer van Koophandel verplicht.
  4. Bankrekening (IBAN): Zorg voor een geldig IBAN, zodat je betalingen kunt ontvangen.
  5. Diploma’s en certificaten: Lever een geldig diploma en bijbehorende certificaten aan.
  6. VOG: Een Verklaring Omtrent het Gedrag (max. 3 maanden oud) is verplicht. Heb je nog geen VOG? Neem contact met ons op, dan regelen we dat voor je.
  7. Aansprakelijkheidsverzekering (zzp): Lever het polisblad van je aansprakelijkheidsverzekering aan.
  8. Professionaliteit: Wees op tijd, lever kwaliteit en communiceer duidelijk. Dit vergroot je betrouwbaarheid en zorgt voor een goede samenwerking met opdrachtgevers.
  1. Gegevens invullen: Vul al je persoonlijke gegevens in.
  2. ID-check en cv: Regel de ID-verificatie en werk je cv bij via de groene banner bij het Huis-icoontje.
  3. BTW-id en KvK-nummer: Voeg je BTW-id en KvK-nummer toe via dezelfde groene banner bij het Huis-icoontje.
  4. Documenten uploaden: Upload je diploma’s, certificaten en andere documenten bij Certificaten onder het Smiley-icoontje.

Beheer

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen zorgen, dit kun je eenvoudig oplossen via de app. Op het inlogscherm kun je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten en een nieuw wachtwoord wilt instellen. Vul het e-mailadres in waarmee je je hebt geregistreerd, en Aelio stuurt je een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Het emailadres is hoofdlettergevoelig. Zorg er dus voor dat je het emailadres invult waar je mee hebt aangemeld.

Let op: heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan altijd je spammap. Het kan zijn dat de e-mail daar terecht is gekomen.

Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, open je de app en tik je rechtsonder op het symbool. Hier vind je al je gegevens die je kunt aanpassen. Voor visuele ondersteuning, zie hieronder!

Let op: Je e-mailadres kun je niet aanpassen, want je account is hieraan gekoppeld. Klopt je e-mailadres niet of heb je er geen toegang meer toe? Dan zul je een nieuw account moeten aanmaken.

Heb je problemen met de app? Geen zorgen, we gaan het oplossen.

Als je problemen ondervindt, kun je contact met ons opnemen via de groene knop rechts onder in het scherm. Zorg ervoor dat je duidelijk beschrijft wat je tegenkomt, zodat we je goed kunnen helpen. Het toevoegen van een screenshot of video kan ons enorm helpen!

Hier zijn een paar zaken die we graag willen weten:

  • Wat zie je op het scherm?
  • Welke stappen heb je al genomen om het probleem op te lossen?
  • Is er een foutmelding? Zo ja, welke?
  • Is de app up-to-date?
  • Heb je je telefoon en de app al opnieuw opgestart?

Wil je je account verwijderen in Aelio? Dat vinden wij erg jammer! Kunnen wij iets doen om je van gedachten te laten veranderen? Neem dan contact op via de groene knop rechts onder in het scherm.

Wil je de app alsnog verwijderen, dan kan dit eenvoudig via de app. Ga naar de instellingen en zoek de optie om je account te verwijderen. Zorg ervoor dat je geen openstaande shifts of facturen hebt, want anders is het niet mogelijk je account te verwijderen.

Meest gestelde vragen