Ben je je wachtwoord vergeten? Geen zorgen, dit kun je eenvoudig oplossen via de app. Op het inlogscherm kun je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten en een nieuw wachtwoord wilt instellen. Vul het e-mailadres in waarmee je je hebt geregistreerd, en Aelio stuurt je een e-mail om je wachtwoord te resetten.
Het emailadres is hoofdlettergevoelig. Zorg er dus voor dat je het emailadres invult waar je mee hebt aangemeld.
Let op: heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan altijd je spammap. Het kan zijn dat de e-mail daar terecht is gekomen.
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, open je de app en tik je rechtsonder op het symbool. Hier vind je al je gegevens die je kunt aanpassen. Voor visuele ondersteuning, zie hieronder!
Let op: Je e-mailadres kun je niet aanpassen, want je account is hieraan gekoppeld. Klopt je e-mailadres niet of heb je er geen toegang meer toe? Dan zul je een nieuw account moeten aanmaken.
Heb je problemen met de app? Geen zorgen, we gaan het oplossen.
Als je problemen ondervindt, kun je contact met ons opnemen via de groene knop rechts onder in het scherm. Zorg ervoor dat je duidelijk beschrijft wat je tegenkomt, zodat we je goed kunnen helpen. Het toevoegen van een screenshot of video kan ons enorm helpen!
Hier zijn een paar zaken die we graag willen weten:
Wil je je account verwijderen in Aelio? Dat vinden wij erg jammer! Kunnen wij iets doen om je van gedachten te laten veranderen? Neem dan contact op via de groene knop rechts onder in het scherm.
Wil je de app alsnog verwijderen, dan kan dit eenvoudig via de app. Ga naar de instellingen en zoek de optie om je account te verwijderen. Zorg ervoor dat je geen openstaande shifts of facturen hebt, want anders is het niet mogelijk je account te verwijderen.