Meest gestelde vragen - MIJN ACCOUNT

Aanmaken en toegang

  1. Je moet minimaal 18 jaar oud zijn.
  2. Download onze app en bekijk wat we te bieden hebben. Als je enthousiast bent, doorloop dan de onboarding en vul je gegevens in!
  3. Wanneer je jezelf aanmeldt als zzp’er is een inschrijving bij de Kamer van Koophandel is vereist. 
  4. Zorg voor een geldig identiteitsbewijs en BSN. We scannen je identiteitsbewijs ter verificatie in de app. Maak je geen zorgen, we verwijderen alle gegevens na de onboarding. Een Nederlandse BSN is vereist. Als je die niet hebt, kun je er een aanvragen bij de gemeente.
  5. Zorg voor een geldig bankrekeningnummer (IBAN). Je wilt natuurlijk je hard verdiende geld ontvangen!
  6. Zorg voor een geldig diploma en de bijbehorende certificaten.
  7. Een VOG van maximaal 3 maanden oud is vereist. Als je geen geldige VOG hebt, neem dan contact met ons op via de knop en we zetten er een voor je klaar.
  8. Zorg voor een polisblad van je aansprakelijkheidsverzekering.
  9. Wees professioneel. Lever goed werk en kom op tijd, zodat de opdrachtgever op je kan rekenen. Dit zorgt voor betrouwbaarheid bij de opdrachtgever en een soepele samenwerking.

Beheer

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen zorgen, dit kun je eenvoudig oplossen via de app. Op het inlogscherm kun je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten en een nieuw wachtwoord wilt instellen. Vul het e-mailadres in waarmee je je hebt geregistreerd, en Aelio stuurt je een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Als de app je e-mailadres niet herkent, neem dan contact met ons op via de knop hieronder. We zullen dan bekijken hoe we het probleem kunnen oplossen.

Let op: heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan altijd je spammap. Het kan zijn dat de e-mail daar terecht is gekomen.

Wil je je account verwijderen in Aelio? Dat kan gemakkelijk via de app! Ga naar de instellingen en zoek de optie om je account te verwijderen. Zorg ervoor dat je geen openstaande shifts of facturen hebt, want anders is het niet mogelijk je account te verwijderen.

 

Heb je problemen met de app? Geen zorgen, we gaan het oplossen.

Als je problemen ondervindt, kun je contact met ons opnemen via de knop hieronder. Zorg ervoor dat je duidelijk beschrijft wat je tegenkomt, zodat we je goed kunnen helpen. Het toevoegen van een screenshot of video kan ons enorm helpen!

Hier zijn een paar zaken die we graag willen weten:

  • Wat zie je op het scherm?
  • Welke stappen heb je al genomen om het probleem op te lossen?
  • Is er een foutmelding? Zo ja, welke?
  • Is de app up-to-date?
  • Heb je je telefoon en de app al opnieuw opgestart?

Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, open je de app en tik je rechtsonder op het symbool. Hier vind je al je gegevens die je kunt aanpassen. Voor visuele ondersteuning, zie hieronder!

Houd er rekening mee dat je je e-mailadres niet kunt wijzigen. Dit komt doordat je account is gekoppeld aan dit e-mailadres. Als het e-mailadres niet klopt of als je er geen toegang meer toe hebt, moet je een nieuw account aanmaken.

Meest gestelde vragen